środa, 18 maja 2011

OCHRONA OSOBISTA

Ochronę osobistą mogą zapewnić nam amulety i talizmany.

  • AMULET-z łacińskiego amuletum to przedmiot broniący nas, przed złymi mocami, a więc przed czarami, pechem lub nieszczęściem.

  • TALIZMAN- z greckiego telesma - przedmiot, który przynosi szczęście.
W amuletach i talizmanach człowiek poszukuje nadziei na lepszy los, a więc wsparcia, ratunku i wiary, że dzięki nim będzie mógł żyć lepiej i bezpieczniej.
Amulety i talizmany muszą być dobrane do potrzeb konkretnego człowieka i do stanu jego ducha. A więc muszą go chronić w dziedzinie życia w której nie ma poczucia bezpieczeństwa i przynosić szczęście w tym co dla danego człowieka jest najważniejsze w życiu.
Najmocniejszymi amuletami i talizmanami są te, które są darami czyjegoś serca. Ich moc jest dużo silniejsza od wszystkiego innego, ponieważ dary serca potrafią czynić prawdziwe cuda. Są żywe energetycznie tak samo jak myśli osoby która go nam ofiarowała z miłością.
Moją ochronę osobistą zapewnia mi Pentagram Runiczny. Zawsze go noszę przy sobie, jego wizerunek jest także tu  na mojej stronie w lewym dolnym rogu. Jest wpisany w koło, zawiera 24 znaki runiczne. Stanowi dla mnie jako dla doradcy ezoterycznego, wróżki ochronę na płaszczyźnie mentalnej (duchowej) i emocjonalnej. Jest barierą nie do sforsowania dla energii osób zmarłych, różnych bytów, pasożytów i wampirów energetycznych. Chroni przed czarami, negatywnym promieniowaniem, odbija złe myśli i życzenia. Poza tym słowo "pentagram" pochodzi z języka greckiego, gdzie "pente" oznacza cyfrę "5". a "gamma"literę. Tak więc pentagram to pięcioramienna gwiazda. Jestem numerologiczną 5, która ma dawać nadzieję na pomyślny obrót spraw ludziom w potrzebie poprzez właściwą wiedzę i profesjonalną pomoc, a amulet chroni mnie przed złymi mocami, które mogły by mi zakłócić moją pracę.
Pentagram runiczny otrzymałam jako dar serca od mojej przyjaciółki za pomoc.  którą wniosłam w jej życie, dlatego też ten pentagram ma szczególną moc. Od momentu, gdy stałam się jego posiadaczką, moje życie odmieniło się na lepsze, zaczęłam też odnosić znaczące sukcesy w swojej pracy i już nie zdarzają mi się ataki ze strony wampirów energetycznych. (artykuł - wampiry energetyczne)
Jeśli Państwo nie czujecie się bezpieczni w jakiejś dziedzinie swojego życia, albo potrzebujecie szczęścia dla swojego rozwoju, dobierzcie sobie amulet czy talizman, uwierzcie w jego cudowną moc, a Wasze życie na pewno odmieni się na lepsze i zostaną spełnione Wasze oczekiwania.
                                                                                                                                                                                        Victoria Cantoni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz